24 March 2012

i'm silent girl :D

hye assalamaualaikummm makcik pakcik akak abang awak , engkau,  kamu , sayang , zz pape jelaa

   S I L E N T , yeah ! , Atirah Azzaharah budaknyaa amattt silenttttttt di sekola di mana mana saja...hampa tak caya? , OMAIGEEEEEE , KESILAPAN BESAR SUNGGOH !.

Hampa taudakk , kebanyakan org cakap "aku"? SOMBONG di sekola...MUAHAHHA , it's totally wrong !!
NUR ATIRAH AZZAHARAH BUDAK NYAA BAIKKKKKK BANGEETTT ;DDD

P/.s : Atirah hanye jadi galak dengan kawan2 die je , itu pasal korg tanye kawan aku , kawan aku ckp aku BISING ! hahah...
  For mee , gelak is for my frend , senyum for you that unknown personn ceyttt , haahaha ..
 N saye memang tak banyak cakap dengan org yg tak dikenall , UNKNOWN  !! jom belajaq algebraic lak -.-..hehhee BYE2,,,

 Aku yg duduk sebelah budak peace kt tepi belah kanan kot..:D
Tengok ! 
Aku peramah ceyhh HAHA

No comments:

Post a Comment

woot2! komen sini tau! thanks! :)

copyright © 2012. official atirah azzaharah. :)